איך אני יכול לוודא שהשעון שרכשתי הוא אותנטי?
כל שעון שאנו משווקים מגיע באריזה המקורית שלו, בה תמצא גם תעודת אחריות עם מספר סידורי רשמי. את המספר הזה תוכל לבדוק אצל נציגי המותג.
באיזו צורה השעון מגיע אלי
השעון מגיע באריזה המקורית של היצרן, שמכילה קופסת אחסון לשעון, ספר הוראות מהיצרן, תעודת אחריות וקבלה.
מתי אני יכול לצפות לקבל את השעון שהזמנתי?
אם השעון קיים במלאי, תוכל להגיע ולקבל אותו מיד. במידה והשעון אינו זמין במלאי, אנו נשמח ליצור איתך קשר ועדכן אותך ברגע שיחזור למלאי.
זמן האספקה המשוער הוא עד 3 ימי עסקים. אנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי שהשעון יגיע אליך בהקדם האפשרי. תוכל גם לבחור לאסוף את השעון באופן עצמי מאחד מסניפינו.
מה אני יכול לעשות אם הרצועה של השעון לא מתאימה לי?
אם יש לך צורך להתאים את מידת הרצועה, תוכל להגיע אלינו ואנחנו נתאים לך רצועה חדשה.
בהנחה שקיבלתי את השעון שקניתי אך אני מתחרט, איזו אפשרויות יש לי?
אנו מעריכים את השביעות רצון שלכם מהמוצרים שלנו, ולכן ניתן להחזיר או להחליף את השעון שרכשתם במהלך 14 יום מהיום שבו רכשתם אותו, ולקבל החזר כספי מלא! אם תבחרו להחליף, תוכלו לעשות זאת בחנות שלנו או לקבל החלפה בחינם באמצעות שליח שנשלח אליכם.
האם השעונים שלכם מגיעים עם אחריות?
בהחלט, "לב שעונים" היא יבואנית רשמית של מותגי שעונים, והיא מעניקה אחריות מתועדת על מוצריה לפי תקנון האחריות. ניתן לממש את האחריות על ידי הגעה לחנות שלנו עם השעון ומסמך האחריות.
אילו סוגי שירותים ותיקונים אתם מציעים לשעון שלי?
"לב שעונים" מציעה מגוון שירותים ותיקונים לשעונים, הכוללים: תיקון שעונים אוטומטיים ושעוני קוורץ, החלפת זכוכית, רצועות וסוללות, ניקוי ופוליש לכל סוגי השעונים, בדיקת שעונים יוקרתיים לפני קניה ומכירה, והערכת שווי לשעוני יד בחינם! כל השירותים מבוצעים על ידי צוות מקצועי ומנוסה.
איך מגיעים אליכם ומה שעות הפעילות שלכם?
איך אפשר להגיע אליכם ומהן שעות הפעילות שלכם?
"לב שעונים" ממוקמת ברחוב אלנבי 50, תל אביב יפו. שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ועד 18:00 מימי ראשון עד חמישי, ובימי שישי בין השעות 9:00 ועד 14:00.
לשאלות נוספות או לקביעת תור, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר הטלפון: 054-793-6930.